Klantenservice

 

Vragen

Wil je meer informatie? Heb je vragen? Laat het ons weten, wij helpen je graag. Op werkdagen zijn wij van 08.00 – 17.00 uur bereikbaar via 078 6815512 of info@nexc.nl

Bestellen via de webshop

Bestellen via de webshop van Nexc is eenvoudig, volg de volgende stappen:

Plaats het gewenste artikel in de winkelmand

  • Ga naar het artikel van je keuze en klik hierop
  • Geef het aantal aan dat je wil bestellen door op de + of – te klikken. Dit aantal kan je later ook nog aanpassen in het winkelmand overzicht
  • Klik op ‘in winkelmand’. Je legt het artikel in jouw winkelmand.
  • Op het scherm komt de tekst ‘je product is toegevoegd aan je winkelmand’.
  • Wil je verder winkelen? Graag! Klik op ‘Webshop’ in de balken je kunt verder winkelen. Het artikel blijft in jouw winkelmandje liggen.
  • Heb je alle artikelen van jouw keuze in de winkelmandje gelegd, dan ga je naar de winkelwagen rechts bovenaan de pagina en klik op afrekenen.
  • Ben je klaar met winkelen? Klik dan, na het invullen van alle gegevens die we nodig hebben om je bestelling te kunnen versturen en na het lezen van de algemene voorwaarden op de knop ‘bestelling plaatsen’. Dan pas is je bestelling definitief.

 

Persoonlijke gegevens opgeven

  • Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heb je al een account? Log dan eenvoudig in met je e-mailadres en wachtwoord en je hoeft je gegevens niet opnieuw in te voeren. We doen niets met die gegevens. We hebben ze nodig om je bestelling te kunnen versturen en om eventueel contact met je op te nemen in geval van vragen. Daarom vragen we ook om jouw telefoonnummer en emailadres. De eerste om je te kunnen bellen bij vragen en de laatste om je op de hoogte te kunnen houden van waar jouw bestelling zich bevindt. We geven deze gegevens nooit aan iemand anders.

 

Het bezorgadres staat standaard op het adres van jouw account. Je kunt een alternatief bezorgadres opgeven

  • Bestel je voor het eerst, dan vragen wij je om een account aan te maken. Heb je hier even geen zin? Geen probleem, dan kun je je bestelling afronden zonder een account aan te maken.

 

Betaalwijze kiezen

  • Kies op welke manier je wilt betalen: direct met iDEAL, Paypal of vanuit het buitenland met Bancontact/MisterCash
  • Betaal je met iDeal kies met welke bank de betaling wordt gedaan.
  • Lees en ga akkoord met onze algemene Verkoop- en Leveringsvoorwaarden en vink deze aan.
  • Klik op de knop ‘bestelling plaatsen’ om je bestelling te voltooien.
  • Je ontvangt een bevestiging van je bestelling per e-mail.

 

Verzenden

Orders verwerken we direct zodra ze binnen zijn. Om pakketten tijdig bij de pakketdienst te krijgen moeten we om 16.00 uur de pakketten voormelden. Vandaar dat we alleen bestellingen geplaatst tot 16.00 uur kunnen verwerken.

Kosten van verzending:

  • Thuis afleveren of afhalen in Postkantoor, Pakketautomaat of Pakketpuntmet PostNL 
  • Wij versturen onze pakketten volgens de voorwaarden van PostNL. Voor alle orders tot 50,00 inclusief BTW rekenen wij 6,95 aan verzendkosten, daarboven is het dus gratis.

 

  • Verzenden naar het buitenland met PostNL 

Het is mogelijk om jouw bestelling in het België af te laten leveren. Voor alle orders rekenen wij de volgende verzendkosten:

t/m 2 kg      13,95 euro

2-5 kg          19,50 euro

5-10 kg       25,00 euro

10-20 kg    34,00 euro

Voor de leveringen naar België geldt bovenstaande tarief. Er is dus geen franco orderbedrag waarbij we gratis kunnen leveren.

Betalen

Op deze webshop kun je op verschillende manieren betalen:

  • iDEAL (geen bijkomende kosten)iDEAL is een betaalmethode waarmee consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank.
    Om gebruik te maken van iDEAL hoef je niet ergens te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.
    Er zijn geen kosten aan betalen met iDEAL verbonden.
    Wij maken gebruik van een payment provider die de beveiligde verbinding met jouw bank tot stand brengt. Dit is Sisow. Wil je meer weten, kijk dan op hun website (www.sisow.nl).
  • PayPal (geen bijkomende kosten)PayPal is veilig online betalen. Waar en wanneer je maar wilt: eenvoudig via jouw eigen bankrekening of creditcard. Online of mobiel: betaal waar en wanneer jij maar wilt. Met een gerust hart online winkelen, omdat je weet dat jouw financiële én persoonlijke gegevens beschermd zijn.
    Betalen is gratis in Nederland. Met PayPal betalen is bij Nederlandse webwinkels gratis. Transactiekosten worden aan de verkoper doorberekend zodat jij zonder extra kosten kunt winkelen. Buitenlandse webshops kunnen valutakosten berekenen.
    Veiligheid boven alles. Als je met PayPal betaalt, blijven jouw gegevens altijd privé. Naast jouw gegevens beschermen wij ook jouw aankopen! Dus als je niet ontvangt wat je bestelt heeft, kun je het aankoopbedrag terug krijgen.
    Kies hoe je wilt betalen. Je kunt jouw bankrekening en/of creditcard aan jouw PayPal-rekening koppelen. Op deze manier bepaalt jezelf hoe je betaalt en hoef je niet na te denken of er wel voldoende saldo op jouw PayPal-rekening staat.
  • Voor buitenlandse klanten is er de mogelijkheid om met de eigen bankkaart te betalen ( bijkomende kosten bedragen 0,70 euro).

– Bancontact/Mistercash

Retour en ruilen

Wanneer je niet tevreden bent met jouw aankoop dan heb je het recht om deze binnen 14 dagen te annuleren en daarna heb je nog 14 dagen om je bestelling terug te sturen, zonder opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat alles snel en correct geregeld wordt. We garanderen je dat we binnen 24 uur het geld kunnen terug betalen naar jouw bankrekening of PayPal-account. Hiervoor gebruiken wij in principe dezelfde methode en (bank- of PayPal) rekening als je hebt gebruikt om de order te betalen (bijvoorbeeld iDEAL, bankoverschrijving en PayPal). Wil je het geld retour op een andere rekening dan kan dit alleen door dit voorafgaand aan de retourmelding mede te delen. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Neem contact op met de Klantenservice van Nexc Coffee Solutions en laat weten dat je een of meerder artikelen wilt terugsturen. Dit is gratis. Stuur een mail naar info@nexc.nl of bel 078-6815512. Wij zullen een gratis retourlabel aanmaken en deze naar je opsturen inclusief instructies. Het enige wat je hoeft te doen is de doos weer vakkundig dichtplakken en naar een dichtstbijzijnde Postkantoor of Service Point te brengen. Deze locaties vind je hier. Binnen 24 uur na ontvangst van de retour storten we jouw geld terug via iDEAL of PayPal. We storten altijd direct het geld terug, de bank heeft vaak wat tijd nodig. Meestal staat het binnen 1 uur weer op jouw rekening.

Heb je per ongeluk het verkeerde artikel besteld dan kun je deze omruilen. Verzendkosten zijn dan voor eigen rekening en wij versturen gratis de nieuwe producten op. Heb je bijvoorbeeld tabletten in plaats van vloeibare reiniger besteld en wil je de vloeibare reiniger dan ruilen wij die voor je om, je hebt alleen kosten voor de retourzending, de rest is voor onze kosten.

Hebben wij een vergissing gemaakt? Dat kan natuurlijk ook wel eens gebeuren, dan doen we er alles aan om dit met je op te lossen.  Neem contact op met de Klantenservice via mail info@nexc.nl of telefoon 078-6815512.

 

Mijn Account

Bij ‘Mijn account’ kun je eenvoudig je persoonlijke gegevens, bestelhistorie en betalingen inzien (en eventueel aanpassen).

 

Heb je nog vragen?

Mail of bel ons!

E  info@nexc.nl

T 078-6815512